Persoonlijke hulpmiddelen
U bent hier: Home TRIX Clubmodel 2023
Document Acties

TRIX Clubmodel 2023

[28.02.2023] Het Trix H0 Clubmodel 2023 is de imposante Duitse stoomlocotief van de serie 01.10 met oude ketel. De besteltermijn is verlengd tot 31 maart 2023.

TRIX Clubmodel 2023

Klik op de afbeelding om het uit te vergroten

Highlights:

  • Compleet nieuwe constructie.
  • Serie 01.10 met oude ketel en markante oppervlakvoorverwarmer voor het eerst in het Trix-aanbod.
  • Opengewerkte metalen constructie.
  • Veel gemonteerde details.
  • Standaard met rookset met snelheidsafhankelijke dynamische rookuitstoot.
  • Machinistencabineverlichting, flakkerend licht in de vuurkist en onderstelverlichting digitaal schakelbaar. 
  • Met voor RailCom bruikbare digitale DCC/mfx-decoder.
  • Bufferhoogte conform NEM.
 

25011 Stoomlocomotief serie 01.10 met oude ketel (H0)

 25011
 

Voorbeeld: Sneltrein-stoomlocomotief serie 01.10 met oude ketel en steenkoolsleeptender 2´3 T38 van de Deutsche Bundesbahn (DB). Zwart/rode basiskleurstelling. Uitvoering zonder gestroomlijnde bekledingsplaten. Met markante dwarsliggende oppervlakvoorverwarmer aan de rookkast. Tweepuntsfrontsein. Witte-windleiplaten en inductieve treinbeinvloeding aan één zijde. Zoals in gebruik rond 1950.
 
Model: Met digitale decoder met uitgebreide geluidsfuncties. Geregelde hoogvermogenaandrijving met vliegwiel in de ketel. 3 aangedreven assen. Antislipwielen. Locomotief en tender grotendeels van metaal. Standaard ingebouwde rookset met snelheidsafhankelijke dynamische rookuitstoot. Tweepuntsfrontsein wisselt met de rijrichting, in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Machinistencabineverlichting, flakkerend licht in de vuurkist en onderstelverlichting afzonderlijk digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsvrije warmwitte en rode ledlampjes. Kortkoppelingsmechanisme tussen loc en tender. Aan de tender een door snelheid bekrachtigde kortkoppeling met NEM-schacht. Bufferhoogte op loc en tender conform NEM. Kleinst berijdbare boogradius 360 mm. Zuigerstangafschermingen en remslangen worden meegeleverd. Lengte over de buffers 27,7 cm.
 
Prijs: € 599,00
 
Een passende wagenset wordt onder artikelnummer 23629 eveneens exclusief aan de Trix-clubleden aangeboden. Zie hieronder.
 
Dit model vindt u in de wisselstroomuitvoering in het Märklin H0-assortiment onder artikelnummer 39760 exclusief voor Insider-Clubleden.

 

23629 Set sneltreinrijtuigen van standaardtype 1928 t/m 1930 (H0)

 
23629
 

Voorbeeld: betreft zes verschillende sneltreinrijtuigen van standaardtype 1928 t/m 1930 (toepassingsgroep 29) in de uitvoering van de Deutsche Bundesbahn (DB). 1 bagagewagen Pw4ü-29. 2 sneltreinrijtuigen C4ü-28, 3e klas. 1 restauratierijtuig WR4ü DSG. 1 sneltreinrijtuig AB4ü-28, 1e/2e klas. 1 sneltreinrijtuig ABC4ü-29, 1e/2e/3e klas. Traject: Mönchengladbach-Düsseldorf-Essen-Dortmund-Hamm-Soest-Paderborn-Kassel-Bebra-Erfurt-Leipzig. Zit- en bagagewagen in glasgroene basiskleurstelling. Restauratierijtuig in robijnrood. Zoals in gebruik rond 1951.

Model: een gedetailleerde uitvoering in volledige lengteschaal. Kleinst berijdbare boogradius 360 mm. Draaistellen type Görlitz II zwaar. Aan kopzijde afzonderlijk gemonteerde ladders en gemonteerde handgrepen. Personenrijtuig en restauratierijtuig met meerdelige interieurinrichting. Alle rijtuigen met standaard ingebouwde ledbinnenverlichting met warmwitte ledlampjes. Sneltreinrijtuig 1e/2e/3e klas standaard aan een uiteinde met sluitlicht uitgerust. Het aan dit rijtuig gemonteerde sleepcontact voor stroomopname voorziet via de standaard ingebouwde stroomgeleidende kortkoppelingen het hele treinstel van stroom. Hiervoor moet een vast gedefinieerde rijtuigvolgorde worden aangehouden. Aan beide uiteinden van het treinstel zijn de normale nieuwe kortkoppelingen voor lage bufferhoogten toegepast. Bufferhoogte bij alle rijtuigen conform NEM. Totale lengte over de buffers 151 cm.

Prijs: € 579,00



© Trix Nederland - Contact